Scandinaviary
   Scandinavian furcon
    Register FAQ  •  Search  •  Login     
It is currently Mon Sep 06, 2010 11:38 am

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Welcome
Welcome to scandinaviary

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, join our community today!

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Real life planleggingsmøte Scandinaviary
PostPosted: Fri Jan 15, 2010 10:38 pm 

Har diskutert mye om ScandiNaviary med Wolftale de siste dagene... Det er greit med forum for å utveksle informasjon, men hvis dette noen gang skal blir litt mer konkret og realitet, så er vi nødt å samle oss en plass i real life! Det er kjempemye som man må tenke på ved å organisere ett slikt Con i Norge.

Uansett tror jeg vi er for sent ute for en Con i år, men det er aldri for tidlig å planlegge noe godt for neste år!

Har en del erfaring fra diverse større idrettsarrangement med organisering, markedsføring, men er ingen spesiell selgertype. Jeg har ingen problem med å overtar noe ansvar (ikke alt) når det gjelder gjennomføring av ett Scandinaviary hvis ingen andre har lyst å tar ansvar, men har ikke tenkt å stjele plassen til noen her som har kommet på ideen mye lengre før meg. Men stille gjerne også ellers opp der det trengs og hjelper til så godt jeg kan og håper det finnes også flere som er ikke redd å være med på det å tar litt ansvar!

For å komme i gang foreslår jeg at vi møtes så snart som mulig i real life! Jeg kan gjerne tilby at vi møtes hjemme hos meg i nærmere fremtid. Har 4-6 sengeplasser i huset hvis det trengs. Nærmeste togstopp er på Lillehammer, der jeg kan plukke opp dem som ikke kommer med bil. Jeg er ikke sikkert om jeg få til noe før 3. uke i februar (er på ferie 3-16. februar) men dere andre kan også gjerne komme med forslag her!

Så håper vi kommer litt lengre her og kan få til ett møte i real life!

Report this post
 Profile  

Post subject: Re: Real life planleggingsmøte Scandinaviary
PostPosted: Sat Jan 16, 2010 12:08 am 

Definitivt en god ide. I'm in.

Report this post
 Profile  

Post subject: Re: Real life planleggingsmøte Scandinaviary
PostPosted: Tue Jan 19, 2010 8:25 am 

Jeg er også med, men kan ikke før etter uke 4..

Report this post
 Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]